Известие

Collapse
No announcement yet.

От днес собственик на 159 1.9 JTD. Няколко въпроса .

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От днес собственик на 159 1.9 JTD. Няколко въпроса .

    Здравейте, от днес съм собственик на 159, 1.9 150 коня. Всичко е наред освен едно леко почукване от към окачването. Има също един дребен косур с ръчката за отваряне на предния капак...
    Но като цяло искам да ви попитам. Заводски тая кола със ксенон ли е или с халогенни лампи. Светлината е една такава синьо-зелена но не ми се струва да е ксенон...по скоро някаква лампа от тея синкавите. Другото което е , че има върток за за регулиране на фаровете а като го местя, нищо не се случва. Някой имал ли е подобен проблем...

  • #2
    Щом е с върток е с обикновени ламби.
    Заводския ксенон върви с автоматично регулиране по височина и пръскалки на фаровете.
    А защо не ти работи, трябва да се огледа, за да се разбере.
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
      Щом е с върток е с обикновени ламби.
      Заводския ксенон върви с автоматично регулиране по височина и пръскалки на фаровете.
      А защо не ти работи, трябва да се огледа, за да се разбере.
      И аз си мисля, че не е ксенон, щото запалването е мигновено, а при ксенона малко или много има постепенно усилване на светлината...

      Comment


      • #4
        При мен се беше разместила тази пластина, която е на врътката за регулиране. Като я сложих на място и се оправи. Обаче ако го разглобяваш внимавай, че е доста дребна и ако я изпуснеш няма намиране след това.
        Attached Files
        Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от czd Покажи съобщение
          При мен се беше разместила тази пластина, която е на врътката за регулиране. Като я сложих на място и се оправи. Обаче ако го разглобяваш внимавай, че е доста дребна и ако я изпуснеш няма намиране след това.
          Къде да й се невиди се намира тая пластина...как се стига до нея...гледам че под панела има нещо като капак за бушони чрез него ли се стига до там

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mitkosoft Покажи съобщение
            Къде да й се невиди се намира тая пластина...как се стига до нея...гледам че под панела има нещо като капак за бушони чрез него ли се стига до там
            Точно така, сваля се капака за бушоните той мисля, че се държеше на 1 или 2 болта и след това се сваля панела над него с врътката и бутоните. Панела, мисля че беше на щипки, но не съм много сигурен. Според мен първо си провери бушона да не е изгорял (на капака беше показан кой е) и моторчетата на фаровете дали работят (колата на контакт, фаровете на къси и въртиш от 0 до 3 и някой да слуша отпред дали работят моторчетата). Ако работят и не се местят,значи проблема е в тях най вероятно са се откачили.
            Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX

            Comment


            • #7
              То първо вземи я пробвай на тъмно.

              Дали 'се случва нещо" или не се случва ще разбереш като паркираш на 5-6 метра от някоя стена.Тогава пускаш фаровете и с врътката въртиш. Въртиш и гледаш.

              0 за автомобил с до 2 пътници и малко багаж(нетежък).Останалите степени за повече пътници+повече багаж.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                То първо вземи я пробвай на тъмно.

                Дали 'се случва нещо" или не се случва ще разбереш като паркираш на 5-6 метра от някоя стена.Тогава пускаш фаровете и с врътката въртиш. Въртиш и гледаш.

                0 за автомобил с до 2 пътници и малко багаж(нетежък).Останалите степени за повече пътници+повече багаж.
                Аз предположих, че точно по този начин е установил, че не се местят фаровете.
                Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от czd Покажи съобщение
                  Точно така, сваля се капака за бушоните той мисля, че се държеше на 1 или 2 болта и след това се сваля панела над него с врътката и бутоните. Панела, мисля че беше на щипки, но не съм много сигурен. Според мен първо си провери бушона да не е изгорял (на капака беше показан кой е) и моторчетата на фаровете дали работят (колата на контакт, фаровете на къси и въртиш от 0 до 3 и някой да слуша отпред дали работят моторчетата). Ако работят и не се местят,значи проблема е в тях най вероятно са се откачили.
                  На щипки (4) е само капачето при врътките и копчетата Бушона е този, който има картинка със 3 градуса, нали? Ако и той е здрав и пластинката при врътката си е там, каква е ситуацията

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от yanislavv50 Покажи съобщение
                    На щипки (4) е само капачето при врътките и копчетата Бушона е този, който има картинка със 3 градуса, нали? Ако и той е здрав и пластинката при врътката си е там, каква е ситуацията
                    Ами остава нещо по кабелите или самите моторчета да са изгорели. При мен само с пластината се оправи. Ще трябва някой по опитен да дава съвети за следващите стъпки. Но честно казано няма кой знае каква полза от това регулиране разликата във височината на фаровете е доста малка. Мен ме притесняваше да не са останали в най долна позиция и да светят много близо и за това се играх да го правя.
                    Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX

                    Comment


                    • #11
                      Колега, прикачам един ПДФ - вътре има пълно описание на системата - функционалност, местонахождение на компонентите, електрическа схема и т.н.

                      Ако това не може да ти помогне, най добре иди на майстор!
                      Проблема вероятно е малък, но ти чакаш някой да ти го каже, а не сам да го откриеш.

                      Подсказка: Гледам че има повече от един бушон, почни от тях, после буксите дали са си на мястото и състоянието им и т.н. Едва ли и двете моторчета са се предали...
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #12
                        И сега в крайна сметка тая кола има ли пеперудки или няма...ако има да ги махам ли или да си стоят...егр-а може ли да се затпаи без ремап...как да разбера дали имам ДПФ...до сега не са ми светили никакви лампи за регенерации...нормално ли е като настъпя стрелката на турбото отива почти до 1.6 бара.

                        Comment


                        • #13
                          Днес разглобих панела с врътката за положението на фаровете...е тая пластинка я нямаше изобщо. Въртока се върти напразно без да допира контактите...явно някога е изпаднала някъде и....сега какво. Може ли да се побългари или трябва да търся по моргите такъв панел целия...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mitkosoft Покажи съобщение
                            Днес разглобих панела с врътката за положението на фаровете...е тая пластинка я нямаше изобщо. Въртока се върти напразно без да допира контактите...явно някога е изпаднала някъде и....сега какво. Може ли да се побългари или трябва да търся по моргите такъв панел целия...
                            виж в олх има на части 159 вчера си поръчах части
                            VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                            Comment

                            Working...
                            X